12 juli 2009

Skissedilla #15

Det här är mitt bidrag till skiss nr 15 hos Skissedilla Jag ramlade in på den bloggen härom dagen och gillade vad jag såg. jättefina skisser har de, så jag kunde inte låta bli att skapa. Jag tror att det kan vara lite svårt att se första delen av rubriken, eftersom jag skrivit med en tunn penna direkt på fotot, men det står: "Man kan väl unna sig lite vardagslyx!" Jag vet att många scrappare ogillar paljetter, men jag tycker att de kan vara jätteroliga att använda ibland, som blommorna jag använde här.

Idag fick jag lite lyxig egentid på eftermiddagen. Janne och de äldsta två barnen var iväg och åkte rälsbuss på Grycksbobanan, så jag och Joel blev ensamma. Han var vaken hela tiden, men låg snällt under sitt babygym, så jag satt med kaffekoppen vid scrapordet och hade det gott.

Inga kommentarer: