4 december 2007

Ett litet ord, fast två ord, nummer 23 och 24


ord 23 var sök och 24 var band. det var jättesvåra ord den här gången, tycker jag. Men det är roligt när man får fundera lite också. Scrappade båda igår kväll innan ajg försökte att göra julkort som inte alls blev bra. Vet inte varför, men ibland blir det så där. man blir liksom inte nöjd med det man gör.
Idag har jag och Marika lunchat på stan. Det var trevligt! Sen gick jag runt och letade spidermandräkter till Anton, men hittade bara i storlek 74 - och det är nog kört även för spinkiga Anton. Han är ju trots allt 4 och ett halvt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar dem båda två!

Anonym sa...

Jätte fina Lo:s gillar din kille med spider man mina med ! har en god och en ond spiderman här hemma.. :) de brukar brottas med varndra i sängen... att den onde ska besegra den gode .. ! Och sen leker de att jag är tjejen de ska rädda ! :)

Monika sa...

Oj så fina!

Lisbet sa...

Skönt att det är fredagmorgon. Även om jag verkligen gillar mitt jobb och ibland jobbar helg när jag har en idé så är känslan av fredag som befriande. I morgon ska jag på ett storhejdundrande eftermiddags födelsedagskalas och det känns roligt. Mindre roligt är presenter men jag har funnit ett dessertvin , com jag inte minns nu, som passar bra till choklad så ikväll tänker jag göra lite tryffel att ha till.

Är på liten blogrunda för att mysa lite innan jag drar igång allt arbete här. Önskar dig en skön andra advent.

Knyta band var jätteläckra.

Ta vara på dig.