8 december 2007

Ett litet ord extrautmanar oss idag, nr 21

Lugn var ordet - och se där. Jag var 18, hade mössan nerdragen för långt, väldigt stora kläder (konstigt mode), en hel del blommor och en aning champange innanför västen. Betygen var dock bra och det mesta har ju blivit bra, så tänk om jag visste det. Att jag kunde vara lugn.

Layouten är lite småslarvig, speciellt på texten, snabbscrappad, lekfull och rååsa. skoj! man får inte ta sig själv på för stort allvar. Det måste inte bli världens finaste layouter jämt, för det är inte därför ajg scrappar. det ska vara kul.

Kul är det här hemma just nu också. Vi har fått tillökning i familjen. Sid och Scrat har flyttat in och jag har blivit matte igen. De är mjuka, lurviga, gosiga, men fortfarande en aning blyga. De är sju veckor gamla och har bara vågat käka lite morot än, sen de kom i eftermiddag. Men det ger sig, det brukar det göra med alla djur. Ni ska få se Sid och Scrat någon annan dag. Kameran ligger på laddning och de är inte så fotosugna än tror jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

En sån härligt rosa layout...jätte fin!
Undrar om jag vågar scrappa i rosa...ska testa ...tack för inspirationen!
Trevlig 2Advent.

ett litet ord sa...

Ha! det konstiga modet kommer jag ihåg alldeles för väl... studenten också. suck! gillar din "slarviga" lo! det ska vara kul att scrappa!

ett litet ord sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

men den ser inte alls slarvig ut . tvärtom .. jätte fin !
lycka te med nya husdjuren !