12 december 2007

En extrautmaning, läskigt va?

Läskigt var ordet vi fick från ett litet ord idag. För ett tag sen sa jag att det var fina ord, men läskigt är ju ett lite läskigt ord. Anton är det som har scrappats idag och han har näsblod på bilden.

Roligt idag var att Ulrika och sixten hälsade på och fikade på förmiddan. Sixten är en söt lite bebis som jag fick hålla i.

Om två dar åker vi bort ett dygn utan ungar. Vart vet jag inte. Roligt, men också lite läskigt. Hoppas jag fixar det bara.

Pinsamt var annnars ett ord som passat idag. Den unge herren ni ser på kortet var oerhört pinsam idag när han skrek högt inne på ica om att han såg en fet man. Jag hoppas verkligen att mannen ifråga inte blev ledsen. Och att min som inte gör om det.

1 kommentar:

ett litet ord sa...

hoppas du klarar att resa bort en stund! ungar... må gott!