3 april 2008

Ingen bild

Idag blir det ett bildlöst inlägg, för det vill sig inte när jag försöker överföra en. Blogger kanske inte gillar mina bilder idag. Tänkte sätta in en bild å lillasyster faktiskt, eftersom jag lagt in bilderna jag tog på henne i helgen. Hon är lite ego min syrra, så hon vill ha en bok om sig själv. men jag tvivlar på att hon scrappar den själv. Ja, ja, jag får väl kanske ta itu med det nån gång. Håller faktiskt på med första layouten på henne. Fick helt underbara papper av Pappersvinden, som jag har skapat med. Men det tar tid, så här första gången. Jag får en grym prestationsångest.

Har pysslat en del på kvällarna den här veckan, men inte fixat några bilder. Jobbat en hel del har jag också. Och i kväll måste vi förbered något stort. För idag är sista dagen som Anton är en fyraåring. I morgon är han fem! Tänk att min lilla Skruttas nu är fem hela år gammal. Jag kan inte förstå det. Han har köpt en bil som han ska ge till sin lillebror i morgon i ett paket, för han vill inte att Emil ska bli ledsen när han inte får något. Gulleponken min!

Inga kommentarer: