24 april 2008

Giftinformation


Paradisträd är inte en giftig växt. Det vet jag, för jag fick nyss kolla upp det på giftinformationscentralens hemsida. Det var inte jag som smakade, utan Emil som tyckte att han kunde knapra i sig ett blad. Den ungen äter allt. En gång fick hans dagmamma rädda en daggmask som höll på att bli ett saftigt mellanmål för min lille pöjk.Marsvinsskit har han också testat. Det är ju det jag säger. Han är en äkta slemhelge. Det finns bara två ungar som är av den kalibern, det är min Emil det och marikas Vincent. Båda två är härliga barn, men lite lätt lortiga av sig.

Layouten är från helgens pysselträff i Laksnäs. Fotona är tagna någon gång då Emil var ren, men det är längse sen.

1 kommentar:

Kamilla sa...

OH MY... *big eyes* han är billig i drift ;) tack Anki för det goda skrattet,tur att paradisträdet inte var giftigt!
Kram till dig & "helge" =D