14 februari 2009

Några kort






Jag hoppas att ni har en fantastisk alla hjärtans dag allihopa! själv mår jag lite halvdant och sitter och kurar med en filt om mig. Det är förkylningen som inte vill släppa greppet om mig. Egentligen så är jag inte jättedålig, utan mest dödstrött och frusen och matt.

Har fått tulpaner och gelehjärtan idag och har nog ätit så många hjärtan nu att jag är aningen översockrad.

Korten ni ser ovan är några bidrag jag har gjort till kort i fokus. De har en rolig utmaning på sitt forum, man ska göra ett kort om dagen i en månad. Jag har inte gjort alla hittills, men ska nog försöka, för det breddar min repertoar en aning att klura på utmaningar.

Ha en fin lördagskväll!

2 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Oj du vad kort du gjort =)... fina!! jag är ingenhejjare på kort men beundrar gärna andras.. du indrade om pärlorna... jag har gjort hål innan. har min bästa kompis sylen =D.. Har också många såna pärlor i olika färger... kommer nog att använda det rät flitigt nu... billigare än halvpärlor och bling.
Krya på dig!!

Kram Maja

Sanna F sa...

Superfina kort!!!