4 februari 2009

Fotoutmaning


maritha/Dilorf gav mig en fotoutmaning. Den lyder så här:

* Gå in i mappen Mina bilder (Bilder heter den om man har 2007-paketet).
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Nu ligger alla våra bilder i en mapp som heter Jannes bilder, och i sjätte mappen fanns det bara fyra bilder, men jag tar väl den fjärde och sista då. Den föreställer en sovande Emil. Han har faktiskt somnat på golvet mitt i en lek. Oktober 2008 är bilden tagen.


Vem ska jag utmanas då? Jo alla som läser det här. Skriv en kommentar om du antar min utmaning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sötnos.. :D

Det är fanstastiskt att barn kan somna mitt i en lek. Christian har benägenheten att somna mitt i en mening, om vi ligger och pratar på kvällen.. :D

Anna sa...

Hej Anki!
Jag har antagit din utmaning, var ju tvungen att kolla i min dator och då kunde jag inte låta bli!

Ha det så gott!
KramKram Anna

Anonym sa...

Antaget!
http://linkens.blogg.se/2009/february/fotoutmaning.html