1 februari 2009

Ett kort till en man kanske?

Av någon anledning tycker ajg att det är svårare att göra kort till män, än till kvinnor och barn. Jag lockas helt enkelt inte så mycket av maskulina papper. Men dessa då? De är väl skapligt maskulina, eller? Visst blev det några blommor också, men karlar måste ju få någon lite blomma ibland i alal fall. Förresten så är det ännu en av mina egengjorda "tagstämplar" som aldrig blev några stämplar. Men jag har orgianlet kvar, så jag kanske gör några till mig själv någon gång, om jag får en slant över.

2 kommentarer:

Bettan sa...

Håller med dig om att det är svårare att göra till killar än till tjejer och barn. Har ju en tonårsgrabb att scrappa om. Blir ju inte alls ofta.
Fina kort du gör :-) Klart det svarta passar till en man :-)
Hoppas du haft en skön helg och grattis till att du kommit in (reserv) på skrivkursen du ville gå!
Elisabeth

Kamilla sa...

OOH vad snygga kort du har gjort :D
jag gillade killkortet!!