10 februari 2009

De här har ni inte sett va?


Jag gissar att ni inte har sett de här två layouterna trots att de är ett halvår gamla. Jag gjorde dem efter en skiss som fanns i Scrapbooking mm och så skickade jag faktiskt in. Sen la jag undan dem, eftersom man inte fick visa dem. Och sen glömde jag bort dem. Jag tror att det var till den där skissbokenjajg skickade dem. Undrar just om den har kommit ut än? Det hade ju varit skoj att se andra tolkningar, av såna som verkligen kan det där med att scrappa.

Det jag blev nöjd med vad gäller mina egna layouter är i alla fall att jag lyckades få dem så pass olika fast det är samma skiss. Och helt tokiga blev de väl inte va?

Behövde titta lite extra på de här två nu, tror jag, eftersom föremålet på dem (Anton) just nu gör sitt bästa för att driva mig till vansinne. Emil är sjuk igen och det betyder att jag och killarna har varit inne precis hela dan och Anton är understimulerad. En understimulerad Anton är ingen lek.

Janne har inte kommit hem från jobbet än, för de håller på med nån bråttomgrej. Han var bara hem och åt förut. Det betyder att jag har tillbringat all tid med killarna sen sju i morse. Och de är vakna än...

Skulle behöva ägna mig åt mina studier, eller åt en del jobb som nu blir släpande efter, men jag kan inte komma till ro med det. Pysslat har jag inte heller gjort, för någon sådan ro har jag inte heller hittat idag. Däremot har jag hittat ett annat hus som jag nog vill titta på. Vi får hoppas att Emil hinner bli frisk innan det säljs.

Har en begynnande huvudvärk på gång tror jag och en sträv känsla i halsen, men om jag ignorerar det så kanske jag klarar mig. Orkar inte med så mycket mer sjukdom nu på ett tag.

3 kommentarer:

Unknown sa...

åååh så vackra lo,sar!! Jo, tiden flyger iväg nu med senaste graviditeten! Blev paff när jag tänkte att jag har ju gått mer än halva tiden...och jag har tagit typ 2 foton på magen...*S*

Bettan sa...

Nej, de har jag inte sett :-D Har nog inte varit här så ofta...
Det var fina tolkningar och kul att kunna göra två så annorlunda av samma skiss :-)
Ha en skön kväll!
Elisabeth

Anonym sa...

Hej har helt glömt säga till dig! jag skulle ju hojta till när jagkagt upp om syskonkärlek den finns i bloggen nu!!