17 november 2008

Lite trött så där...

Måndag betyder tröttdag. I alla fall den här veckan. Vi har kört igång skrivarskolan nu. Och det tar på krafterna med både den och vanliga lektioner samtidigt. Förvirrad är bara förnamnet på hur jag känner mig just nu. Så mycket jag ska göra och så mycket jag glömmer bort. sabla graviditetshormoner som ställer till det.

Och pank är jag med. Suck!

Skaparlusten med papper är fortfarande helt borta, mena tt skriva är kul, så det gör jag till min högskolekursen jag går. Tänkte att det skulle vara skönt med en ensamdag här hemma bara för att komma ifatt, men någon är inte i sikte på mycket lääänge. Tyvärr.

Fast det är roligt att ha alla saker på gång just nu, men så mycket påa lal fronter är väl kanske att ta i. Men sån är jag ju.

Längtar till helgen då jag nog får nosa på liten bebis, Marikas och Christers lilla Sally, Nelly, Alice, Molly eller vad det nu blir. Har bara sett henne på bild, men hon ser bara sååå söt ut. *Längtar efter vår bebis nu!* men jag får väl ta och pussa lite på mina småkillar här hemma....

Inga kommentarer: