14 november 2008

Inga hus än!

Har hemnetsurfat nu. Inga nya objekt som är intressant för mig. De hus jag skulle kunna tänka mig har vi inte råd med. De vi har råd med vill jag inte ha.

Har scrapsurfat också, men blir inte så väldans sugen på att scrappa heller.

Är arg på ellos. Betällde ett par mammabyxor som kom hem idag. De hade liksom glömt att berätta i annonsen att det var lågt skurna byxor som ska vara under magen när den kommer sen. Lågt skurna mammabyxor? Nä! det vill jag inte ha i vinter och frysa om magen. inte nu heller för den delen. Tur att det var gratis retur för de ska tillbaka. Jag står här lika byxlös som förut. Ett par byxor som är på tok för stora har jag.

Undrar om det är någon idé att åka till Borlänge och leta.... att köpa på nätet känns ju inte så lockande längre. Jag vill prova. Och så är det ju så dyrt överallt. Inte vill jag ge sju-åtta hundra för ett par byxor jag ska ha i nån månad. Ett par som kanske inte ens är bra när de kommer. Nä, det får nog bli en tur till H&M i Kupolen nån dag. De har ju i alla fall humana priser.

Om ett par veckor ska vi gå på gala, eller julgalet som det heter. Jag kan ju inte gå dit naken! Och helst inte i mysbyxor heller.

Inga kommentarer: