28 november 2008

Jobbat idag!

Så där ja! Då var man igång igen. Det var jätteroligt att komma tillbaks till jobbet igen faktiskt. Alla hade varit så oroliga för mig eftersom jag fruktade att bebisen inte mådde så bra, innan jag gick hem förra veckan. Idag var det dessutom skrivarskolans sista dag. Det känns för jäkligt att jag missade flera dagar av den. Det va ju liksom en önskan jag haft i flera år, att få genomföra detta. På eftermiddagen idag hade vi tårtkalas med vår skrivargrupp. Ett helt underbart gäng med elever har vi fått ihop. De är ganska olika egentligen, men blev en jättehärlig grupp ändå. Det var superkul att läsa deras utvärderingar och inse att vi faktiskt har gjort något riktigt bra för dessa elever.

Att jobba var som sagt helt okej, och på skrivbordet var det precis som jag misstänkte, drivor av grejer. Jag karade ihop det mesta i en hög och förpassade det till nästa vecka.

skaplig pigg är jag också. Har bara blött näsblod så där helt plötsligt på jobbet. Gick resten av dagen med täppt näsa i rädsla för att sätta igång eländet igen. Jag är alltså inte särskilt rädda för att blöda näsblod, utan vill mest slippa få det överallt. Ja, ni vet...

Hoppas, hoppas att vi kan gå ut i morrn som vi tänkt. Lite lurt är det nog om det blir nåt. Janneåpanne har ju däckat! Ligger här på soffan och ser eländig ut. Ha, han trodde han var sjuk i början av veckan. Men nu börjar hans elände!! Det var ju så jag var. Han har påpekat flera gånger hur dåligt han mår. But I have no mercy. He´s just a man with a cold.... Mohahahah

1 kommentar:

Sofia Eriksson sa...

Skönt att du är frisk igen!! Jag har blivit sjuk... Var hemma igår och även idag, och är mycket sämre idag än igår. Så himla trist, ska ju cybercroppa på Stämpelstudion juh!
Hoppas att ni kommer iväg imorgon! Den där stackars karln får väl va sjuk på söndag istället! :D