13 september 2008

fortsätter med måste köpa







Här kommer resten av bilderna på min måsteköpabok. Tyvärr verkar det som om blogger roterar vissa av bilderna. Jag klarar inte av att fixa det, så ni får stå ut ändå.

På sista bilden har jag hängt upp boken på väggen på klockspiken. Kanske borde jag slå in en till spik i väggen och ha den där. Tänk vad skönt att komma ihåg att köpa glödlampor, galonbyxor, fluid chalk och annat livsviktigt i tid nästa gång...

Nu återstår bara att se i vilken ficka jag pacerar scrapsakerna jag tycker mig behöva, i Anki, i gauldkant eller i basvaror. Eler så kanske jag försöker med en luring och lägger dem i Jannefickan. Emellanåt är han så disträ, att han säkert inte märker något när han kollar sin inköpslista och går till Pappersvinden och köper sig lite ny stickles och bling. Man vet ju aldrig om det funkar förrän man har testat. Hoppas det funkar! I så fall kommer Janne säkert att behöva några nya dies snart och Emil några papper. Anton han måste nog ha lite 3d-kuddar och brads.... Eller?

Nu är det nog strax dags att fixa middag här. Sen ska jag nog scrappa lite. Jag har ju bara gjort en enda utmaning till scrapfebern än.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jättehärligt album! as snyggt!

www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Anonym sa...

Klurig ide, fast jag har mest problem med att komma ihåg att ta med listan var jag än har den... sakerna jag skulle köpa kommer jag oftast ihåg ändå... fast schemat till dagis satt på dörren för att jag skulle ta med den i flera dagar... hrm.

Anonym sa...

haha ett sånt album måste man ju bara ha!!!!! Det kommer bli väldigt måååånga sidor i mitt är jag rädd...*s*

Kul att träffa dig i Gävle!!!!

Kram