7 april 2010

Jag måste vara galen, men...

... jag har avslutat något som var roligt, trevligt och utvecklande. Egentligen fanns det ingen nackdel alls med att vara med, men jag slutade ändå. Vadå? Jo, jag har hoppat av designteamet i allt om scrapredaktionen.

Det känns allt lite tomt nu, men jag tror det blir bra så ändå. Jag har fått vara med från början och starta upp något fint och unikt tillsammans med talangfulla, trevliga, härliga människor. Jag var en del i ett fantastiskt gäng och jag trivdes med dem allihopa, liksom jag gjorde med designuppdraget.

Men någon sa att man ska sluta när det är som bäst, så det gjorde jag. Och det blir nog bra. Allt har sin tid och min tid på allt om scrap är nu över. Nu tänker jag bli en trogen läsare i stället. Varenda söndag. Bli det du med! Du hittar tidningen här.

Tack fina gänget på allt om scrap! Tycker om er!!

2 kommentarer:

Cath. sa...

Jag tycker det känns så tråkigt att du slutar, men jag kan samtidigt förstå dig, kanske ska man sluta när det är som bäst!
Kommer sakna dig massor inne på AoS men det är ju tur att vi kan hålla kontakt ändå. Massor med kramar!

Anki sa...

Tack vännen! Klart vi håller kontakten. Kram!