24 september 2007

Ett litet ord, extrautmaning # 10 perfekt

Perfekt! tänkte jag när jag såg dagens extrautmaning. Perfekt att den passar mig som hand i handske just nu, och perfekt att det ligger nya fina papper och väntar. Perfekt kändes det och perfekt var ordet.

Jag behövde verkligen få scrappa idag efter en rörig och ganska intensiv jobbdag. Har ju mått rätt kasst i ett tag. skulle verkligen behöva ta tag i livet och styra upp min jobbsituation, och stressen.

Vet ni något gulligt som hände mig idag. När jag kom hem hade någon plockat upp alla leksaker från golvet, dammsugit och röjt i köket. Underbar känsla! Denne någon hade tagit hemmalunch idag och slitit som en galning för sin frus skull. ullig och go han är va?

Idag vill jag också sända en extra kram till mina goa snälla vänner som peppade mig lite extra när jag hade ett gnällinlägg häromdan när allt kändes pest. Jag vet itne om det känns bättre idag, men jag har i alla fall fått veta att jag ska få komma till hudkliniken inom tre månader för fortsatt utredning (om jag har något hår kvar då). Har varit ute i värmen idag också. Jag blev lite gladare av att få sitta i sole en stund med en tidning i handen och veta att det var nystädat inne.

1 kommentar:

Anonym sa...

verkligen perfekt!