10 september 2007

extrautmaning#8 grinig

Jag är inte alls särskilt grinig idag, ändå har jag just funderat på när jag är det. Tur att jag inte är det så ofta, för det vore trist. Jag vill aldrig bli en grinig gammal kärring som går omkring och retar sig på folk och väntar på en anledning att explodera i spydiga haranger. Då vore jag nog en sorglig figur. Däremot är jag gärna lite bitchig då och då för husbehov. Men det är en helt annan sak...

Anledningen till denna grinighet är alltså inte alls ett ihopstötande med viss grinig människa i omgivningarna här utanför, utan helt enkelt för att ordet grinig var en extrautmaning hos ett litet ord idag. Snabbscrappat blev det, för jag såg det sent. Men det blev något i all fall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt grinig layout :-) Ibland får man scrappa snabbt. De är lite luriga de där tjejerna på Ett litet ord. Man vet aldrig när det kommer ett nytt ord.

Anonym sa...

Hej galning..kommer nog ihog att du vart grinig mot mig många gånger..iaf när jag var liten och störde..=)
Puss din syster!

Anki sa...

Inte jag va? *lägger huvet på sned och tittar oskyldigt under lugg med stora runda hundögon* Jag som alltid är så snäll och go och gullig eller....?