22 oktober 2008

Ett par kort...




De här korten är från scrapträffen jag var på i söndags. Vi hade en helmysig dag med scrap, många skratt och gott att äta. En måbradag helt enkelt.

Den här veckan har tillbringats hemma. Jag har varit hemma med sjuka barn. Och var nog inte särskilt frisk själv heller. En dunderförskylning har vi haft, men ingen feber i alla fall. Som tur är så ska vi gå till dagmamma och jobb i morgon, för nu står jag inte ut att vara hemma mer. Vissa blev för pigga för att vara sjuka idag på eftermiddan. De har då och då under de här dagarna ägnat sig åt lite uppfriskande fighter, dvs pucklat på varandra allt vad de kan. De är så söta mina små oväder...

3 kommentarer:

Emelie sa...

Vilka underbara kort, gillar det andra mest =)

Ilus sa...

Snygga kort!!

Hade hoppats på att få se några blå händer... nej jag menar kort här i bloggen!
*nyfiken*
/Maria

Anonym sa...

Hnnnngaaaaah! Läste din kommentar på svensk scrapbooking om att du skulle vilja sälja kort men var osäker på om de var fina nog. Är du inte riktigt klok??! Du är ju jääättebra - det finns så många fantastiska alster här inne! :-D

Ps. Gillade pdf-tidningen skarpt och tänker skicka in lite julkort till nästa numret. :-)