3 oktober 2008

Det pirrar i kinden och tungan



Det pirrar som bara den i kinden och tungan just nu, och jag känenr mig som om jag har en ballongkind eller något sånt. Vid koll i spegeln inser jag att det inte är så. Jag har ju bara varit vid tandläkaren och lagat ett hål. Det är så himla skönt att ha det gjort. Hela dagen har jag tänkt på det.

Annars har jag haft en rätt lyxig dag idag. På förmiddagen låg jag i sängen och kollade på tv och sen ahr jag pluggat en del. Jag var ledig idag eftersom det var friluftsdag med orientering. jag gjorde min dag i natt i stället. Nattorientering är skoj, speciellt om alla hittar i mål. Och det gjorde alla till sist. När jag åkte hem i natt var det fyra grader så jag frös rejält och var urtrött efter fem timmar i skogen. Jag hade ju haft vanliga lektioner på dan hela dan.

Kortet här ovan var ett beställningkort som levererades förra helgen. Vad mottagaren tyckte vet jag inte, men beställaren verkade nöjd och betalade hela 80 kronor för det. Det är roligt när någon blir nöjd med det man gör!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för titten i min blogg .. super fint kort!!