7 oktober 2007

Ett litet ord # 12 Bus

Den här helgen har jag bar hunnit göra två LOs, en till ett litet ord, som ni ser ovan och en som jag inte kan visa eftersom den är till en tävling. Eller egentligen gjorde jag en till i fredags kväll och ett kort, till mina utmaningar i cybercropen på svensk scrapbooking. Den håller förresten fortfarande på, så logga in där om ni är sugna på att tävla.

Den här helgen har varit minst sagt hektisk. Som teammedlem på svensk scrapbooking har jag ju varit sittande vid datorn en hel del. Sen så ser det som vanligt alldeles jättestökigt och lortigt ut här hemma. I jobbväskan finns mycket som borde få min uppmärksamhet. Filmen som jag somnade i från inatt ska tillbaka klockan 6, kroppen vill ut och gå, jag borde handla lite och familjen tycker at jag är supertråkig som inte ägnar mig åt dem. Tvätt och disk skriker på mig.... HJÄLP, det är nästan så det blir lugnare med vardag i morgon. Traderagrejer måste jag packa och skicka vinnarmail om också.... Rusar nog vidare nu!

1 kommentar:

Sofia Eriksson sa...

Men du vet, det stökiga och jättelortiga är ju inte DITT fel! Det är ju den där "syrran" till hon som stökar till hemma hos mig som är boven i dramat! Ja, så måste det helt enkelt vara, för det kan väl inte vara så att JAG har stökat till så hemskt här hemma hos mig? Nej, just det! *fniss*