20 augusti 2007

Uschiamej, så ynklig jag känner mig ibland

Håret bara faller av mig (äckligt, äckligt och dumt, dumt), ont i lederna (mest i vänstra stortån och några fingrar), ont i ett knä idag, seg i ryggen, det kliar på benen (?), dumma exem, såååå himla trött. Nästan som näsblodstrött. Får säkert det i morgon känns det som. Känner mig inte sjuk, men något är fel. Jag vet bara inte vad. Tog många många prover förra veckan, men har inte fått svar. Är otålig och vill veta. Hoppas i alla fall få veta vad det är för fel på mig. Det är ju så värdelöst att inte veta, för vad kan man då göra åt det?

Ful känner jag mig också!

Har tokmycket att göra, för mycket. Ska ha en massa färdigplanerat om ett par dagar. Ingen inspiration. Lortigt hemma. På hallgolvet tror jag att det är både Pistongcupen och förhistoriska parken. För jag ser Blixten Mc Queen och kungen rejsar för fullt mellan alla t-rexar och krokodiler, och mitt i alltihop står ett sjörövarskepp. I köket står middagsdisken kvar....

Är sugen på godis också, och coca cola, som jag inte har nån hemma. Den som ändå hade coca cola.

Måste lägga mig känns det som, men har inte tid. Måste jobba också först i några timmar. Vill gärna skrika högt rakt ut, men då vaknar nog småfolket uppe i sina sängar. skulle nog behöva en kram. Undrar om janne har nån till mig.

STACKARS MIG! STACKARS, STACKARS MIG! NU ÄR JAG SUPERYNKLIG OCH TYCKER SYND OM MIG SJÄLV.

Så; nu känns det bättre. Nu har jag gnällt av mig och ska sätta mig och jobba en stund. Det känns säkert bättre i morgon. Om nån orkade läsa så *applåd* tack! Lovar att vara gladare nästa gång.

Puss och godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååhhh, vad jag känner med dig.
En dag som man helst vill hoppa över. Jag hoppas att du mår bättre idag och att du fått tillbaka orken. Sen kan jag trösta dig med att även jag "skyfflar" mig fram mellan Blixten, Askungen, pekböcker och annat smått och gott. Jag har 4 små "hjälpredor" som ser till att jag inte behöver fundera på vad jag skall göra.
Häng kvar och var stark!
Kramar, Sophia

Anki sa...

Tack sofia!
idag är en mycket bättre dag!

Anonym sa...

Jag orkade läsa...och jag känner igen mig bara tt du uttrycker det så mycket bättre. Mitt i allt elände är du så jäkla rolig också.

Hoppas du fick en stor kram och att det känns bättre nu.

KRAAAAAM!!!