19 augusti 2007

Ett litet ord # 5 Början

I flera dagar har jag gått och funderat på ordet som gavs på ett litet ord den här gången. Till slut framstod det som självklart att något från sommaren 2002 borde det vara. Ordutmaningarna fokuserar ju på text, så det gjorde jag med. Layouten blev så enkel som möjligt. Just detta papper är ju underbart för den här typen av utmaningar. Som gjort för att skriva på, och jag är ju en skrivande människa. Valde att inte blanda in så mycket färg den här gången bara den röda rubriken början, som jag tänkt ska harmonisera med vår förra bil som vi ju hade då. Kortet valde jag för att det inte riktigt är vad man väntar sig när man bläddrar i ett bröllopsalbum. Och texten är kanske inte heller den självklar i ett bröllopsalbum. Den tar ju fokus från bröllopet och sätter in det i ett större sammanhang.

1 kommentar:

Anonym sa...

layouten är snygg med den röda titeln/bilen! Pappret passar som sagt utmärkt till att skriva på!