29 augusti 2007

Kasta sten

Att kasta sten är bland det roligaste som finns, tycker våra barn. i alla fall om man får kasta i vatten. Därför kastade vi mycket sten i somras, i olika vatten. har inte kommit mig för att fota denna förrän nu, i dåligt kvällsljus och allt. men, men...

Idag har jag varit hemma från jobbet med magont. Tråkigt, tråkigt med ond mage. Men nu mår den bättre. Vad tror ni jag gjorde för att fördriva tiden, jo pysslade hela dan. Hittade ett par roliga utmaningar i en blogg som jag ägnade mig åt.

Har fortfarande inte fått svar på mina prover. det är så irriterande. jag vill ju veta vad som är fel på mig. Tänk om de inte hittar någe fel. Då är jag tillbaka på noll igen....Suck!

En annan sak som är dumt är att båda våra digitalboxar har dött på en vecka, men vi har fått igång en så där lite grann, med konstgjord andning. Några kanaler. Det skulle ta 2,5 veckor innan vi får nya. Grr! inte för att jag är någon som ser på mycket på tv, men ibland vill man ju...

Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anki!!!

Den här lon gillade jag jättemycket. Superfin!!!

Hoppas du skall må bättre snart.

Kram.