31 juli 2007

Ett litet ord 3: sommar

En rolig utmaningblogg är www.ettlitetord.blogspot.com och det här är mitt bidrag till deras tredje ord, som skulle vara sommar. Kortet har jag tagit genom poolsidan på Emil när han ligger i den tomma poolen. Färgstarkt är det som jag gillar, och nu har jag även testat att använda knappar på en lo för första gången.

Ps. jag tror att jag är lite kär, i en tidning. Idag fick jag hem ett nummer av Scrapbook inspirations, en mycket trevlig brittisk scraptidning. Fick även en till som inte heller var dum, Memory makers som är amerikansk. I like!

4 kommentarer:

Anonym sa...

härligt kort! och fin LO! kul att du är med!

Virre sa...

Åhh, då var det ordet sommar man skulle scrappa om! Jag var där inne men kunde först inte förstå vilket ord det var, men nu gick det upp ett ljus! Nu ska jag bara luska ut "deadlinen" så ska jag hänga på utmaningen tänkte jag..
Vilket häftigt kort du scrappat och det blev så snyggt med knapparna!
Må så gott!

Anonym sa...

Kikar in från ett litet ord-sidan. Vilken härligt färgstark LO du gjort! Kul idé till kortet också!

Håller med om tidningarna också ;-)

Anonym sa...

Härliga färger! Jätte fin!