26 juli 2007

Tre nästan lika bilder

Jag hade tre bilder som var nästan likadana. Först tänkte jag göra en LO med alla tre och sätta i det som ska bli familjen album, eller kanske i Antons, eller varför inte i Emils? Det fick avgöra saken. Jag gjorde ett experiment. Jag plockade fram en hög med papper som jag vill använda till någon av bilderna, rittade en skiss och gjorde tre LO´s på samma skiss (ungefär). Så lika men ändå så olika. Spännande att se vart papperna tog mig.

Den första är till Emils album: Den andra till Antons:

Och den tredje till familjens:

Snacka om väldokumenterad glassätning!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jättefina LO´s! Vilken rolig idé att göra tre lika/olika :-)

Virre sa...

Så fina dom blev, alla tre! Tänk så olika det kan bli, av nästan samma kort! Och framför allt kul för barnen att ha var sin Lo om tillfället som minne!
/ Veronica

Anonym sa...

Jättefina! Vilket kul experiment.

Marie sa...

wow! så läckert det blev.

Linda sa...

Jättefina! Kul att se att de blev så olika, men man kan ändå se att du har utgått från samma skiss!

Anonym sa...

Jätte fina LO. Vilken rolig idé!