26 juli 2007

Softar lite bara idag

Den här gullegrisen fyllde två igår, så nu har jag en stor Emil! Han verkar helnöjd med sina fina presenter, och var glad precis hela dan igår.

Är för tillfället alldeles ensam. De här tre godingarna har annat för sig. Den stora är hemma hos min pappa och bygger, den mellersta är hos svärföräldrarna och leker med sina kusiner och den minsta snarkar ur kroppen just nu.


Känner mig bara halvpigg just nu. Trött och huvudvärk. Därför är det precis lagom att vara ensam en stund och göra ingenting. är sugen på att sätta igån lite pyssel av något slag, men nja, jag vet inte om jag vill. Det är nämligen rätt välstädat här just nu, vilket inte hör till vanligheterna. Om jag börjar plocka fram scrapprylar så blir det ju kaos igen, som vanligt mao.

Inga kommentarer: