23 juli 2007

Bidraget som inte hann in

På svensk scrapbooking fanns en skissutmaning som skulle vara inne i midnatt. Jag funderade hur länge som helst vad jag skull ha för journaling på den, någon fin dikt eller så. Men jag hittade inget bra. Tll slut bestämde jag mig för att helt enkelt vara ärlig och berätta hur usel jag är på att sköta om blommor. Den var klar i god tid före inlämning, med typ en timme kvar. Men det satt en spelnörd och blockerade datorn till fem i tolv, så ja. Det blev ingen tävling för den här. De andras var dock superfina. Gå in på svensk scrapbboking galleri så får ni se.

Det som är bra när ens äkta hälft klantar sig är att han blir så snäll efteråt. Han gnäller inte ens minsta lilla när jag shoppar scrapsaker. Nu har jag massa nytt att scrappa med i kväll. Det fanns liksom en hel del skoj på pappersvinden när jag var där idag, så jag har en del nytt att leka med.

Annars är det galet många kals nu för tiden, alla fyller år på sommaren nästan. Eller vad sägs om tre generationer herrar Mårtensson på 6 dar. Janne 34 i lördags, Emil 2 på onsdag och svärfar 60+, nåt, på fredag. Dessutom är det vår bröllopsdag på fredag, fem år. Undrar om jag får någon fin present av min äkta hälft då? Säkert inte.

Hej hopp!

1 kommentar:

K8an sa...

Synd att du inte kunde vara med på utmaningen med din LO, den var väldig fin!