20 maj 2007

Trött efter rally och kalas


Söt kille va? Det är vår Anton, någon gång i slutet av sommaren 2005. Precis så där härlig och go har han varit idag. Bilden är en av de bidrag jag lämnade in till utmaningsrallyt idag. Satt uppe med utmaningarna till två inatt. På eftermiddagen har vi varit i Ludvika, först hos mamma och sen hos pappa som fyllde år idag. Grattis pappa!
Idag har vår skrivare varit dum, tycker vi. Eller vårt program för utskrifter. Eller den lila gubben som springer runt inne i datorn och ser till att allt ska funka. Ja, jag tror faktiskt mest på det sista. Om jag har tagit en svartvitbild så borde väl skrivaren försöka att skriva ut den i svartvitt, men inte då, den försöker att ta färg, fast patronen för färg är tvärslut. jag blir så trött på dessa manicker som inte gör som de ska. Shame on you, gubben i lådan!

3 kommentarer:

Daddy Cool sa...

Hehe min kära...när vi får tag i den lilla gubben så ska han få en rejäl smocka ;)
Fina kort blir det i alla fall...du är så duktig älskling.
Puss på dig!!

Anonym sa...

cool,roligt och fin sida,duktig du är =)

Anonym sa...

Hej Hej gumman!
Roligt att läsa på din blogg. Kommer att besöka den flera gånger.
Jättekul...........
Hälsa Bill o Bull jag menar naturligtvis Anton o Emil och även lille mannen i familjen
Kram Mia