24 maj 2007

Skor, skor, skor...



...är så fint tycker Anton och Emil, som ni ser. Det tycker jag med. Synd bara att jag är fattig som en kyrkråtta, eller snarare som den fattiga kyrkråttans utblottade kusin. Ungefär. Det blir alltså inga nya skor för mig, fast jag vil ha en sisådär 5-6 par i alla fall. Det är varje kvinnas rätt att vid behov fylla på förråden av skor, klädtrasor, handväskor och annat nödvändigt. Eller hur?
Just nu händer det väldigt lite intressant i mitt liv. Jag jobbar, är morsa och sover, jobbar, är morsa och sover. Guuu vilken tur att det snart är sommarlov! Bara lite mer än tre veckor kvar att jobba nu och att det är fredag i morgon. fredagskänslan ska man aldrig underskatta, även om jag är en av de som är sist kvar på fredagar på en arbetsplats för sisådär 500-600 personer. När de andra går hem brukar jag ha tre lektioner kvar ungefär. Skoj va?! Men å andra sidan så kan jag ju i alla fall dra ut på fredagskänslan mer än alla andra.



2 kommentarer:

Daddy Cool sa...

Hmm...det där ser misstänkt ut som mina skor.
Jag visste inte att vi har samma storlek jag och Emil.

Puss!!!

Anki sa...

Eller mina. jag och Anton har defintivt samma storlek.