22 maj 2007

Om att vinna och få kommentarer på gammeldags sätt

Jag har vunnit idag, på scraputmaningens rally som hölls i helgen. Inte på grund av skicklighet, men väl av tur. Jag som aldrig brukar ha tur. När alla vinnare var korade så drogs också två priser som lottades ut. Och av 80 möjliga så var jag en av de två som vann. Jättekul! Jag skulle visst få någon slags bokstavsstämplar. Jag tror det hette foamstamps. Jag vet inte ens hur de fungerar, men det såg skoj ut när jag tittade på butikens sida. Den ovanstående bilden är också en vinst faktiskt, i en utmaning som hette Följa John på svensk scrapbooking.

Så var det kommentarer ja. För en stund sen fick jag faktiskt en kommentar av en som läst här, per telefon!!!! Du är allt för härlig mamma, men nästa gång kanske du vågar skriva något. Ha ha. För övrigt så väntar jag fortfarande på Lindas bild, den från Singellistan.

Trött nu, så jag ska nog masa mig uppför trappen och vända upp tofflorna snart. Lev väl!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!
Kul att läsa lite om er.Hoppas att ni mår bra.Här är det prima med hundarna o oss. Kom hit någon dag o hälsa på det skulle vara kul!!!
Kram Mia o flocken

Daddy Cool sa...

Woohoo...kul att du vann sötis...även om det var tur.
Om jag bestämde skulle du vinna varje gång :)

Dina kort blir alltid vackra...så skicklig är du allt.

Puss!!!

Anki sa...

Är ni också flock Mia. Coolt. Det är vi med, för vi kollar på Ica Age, och då är man flock.

Janne är Manny, den modige mammuten.