26 februari 2011

Fler tävlingsalster

Här kommer ännu ett gäng gamla tävlingsalster. Layouter. Jag har börjat scrappa ganska mycket i A4-format, men helt överger jag inte fullstora tolv gånger tolvor. Och ibland blir det åtta gånger sexor med, fast det var ett tag sen nu.

Först en layout om något riktigt trevligt och nödvändigt. Skor. Alla killarna fick lika skor och detta skulle naturligtvis förevigas med kameran. Jag tycker nog at jag var riktigt modig när jag gjorde den här layouten, för det sista jag gjorde var att sätta dit de jättebautastor rub on. Och jag tycker det är supersvårt att gnugga fast rub ons.

Sen kommer en layout om vårt gamla staket som blev så fult i färgen att det till slut faktiskt blev lite vackert. I mitt tycke då... ;-)


Och så lite färger. Höst. Åh vad jag älskar höst. Så mycket bättre än tråksegvintern vi har ni. Minus 29 här om morgonen och plusgrader och regn på snön idag.


Nu får det kanske räcka för ikväll. Eller?

Inga kommentarer: