3 februari 2011

Åh vad jag vill vinna!!!

Kolla in på Allt om scrap om du är sugen på att vinna detta stora fina paket. Klicka på forumet och gå in där och se hur du ska göra. När du ändå är på allt om scraps hemsida, tycker jag att du ska passa på att läsa senaste numret av inspirationstidningen. Alldeles gratis är den att läsa och läsvärd är den. Jag lovar. Gänget som gör tidningen är oerhört skickliga på det där med scrapbooking. Och jag saknar dem... Jag var med som designer där förut, men valde att hoppa av när vi skulle leta hus och flytta och allt. Men nog kommer jag ihåg känslan av att alla slet med bloggen och bidrag till tidningen för att få in allt i tid. Och ibland blev det ont om tid, men ack vilka resultat... Äsch. Gå oin själva och kolla så får ni se. Och missa inte att läsa bloggen heller, för den delen.

Inga kommentarer: