18 april 2009

Jag har fått en släng av feber!




Ja, scrapfeber alltså. Jag deltar i tävlingen Scrapfeber på Magdas. Man köpte ett kit och fick tolv tävlingar. Det här är de fyra bidrag som jag hittills har fått ihop. Lite lätt olika är de ju, men tävlingarna var väldigt olika också. Den översta är jag mest nöjd med. Den ska föreställa Vintagestil. Jag vet inte om jag lyckats, men jag tror den är rätt ok. Det är jag och mamma på fotot.

Idag har jag varit på scrapträff på Pappersvinden, det var skojigt och gjorde gott i själen. Sånt behöver man ibland. Nu ska jag försöka njuta av den sista gnuttan Påsklov innan det är dags att börja jobba igen. Hela nio långa arbetsdagar har jag kvar. Nio känns många! Längtar till 4 maj när jag ska gå hem för gott!

1 kommentar:

Gunsan sa...

Har klickat mig vidare från allt om scrap och hittade din sida. Vilka fina Lo:s och kort du gör:)