14 april 2013

Att lifta var svårt, men roligt.

Många gånger har jag suttit framför skärmen och beundrat Umenorskans vackra layouter, men jag har aldrig försökt att göra något liknande själv. Nu var det dock dags, i utmaning fem hos YouDo. Det tog ett bra tag att hitta papper att använda på min layout. När jag sedan hittat en hög tog det minst lika lång tid till innan jagflyttat klart dem. Lager på lager på detta vis var roligt, men svårt. Jag har valt lite andra färger, eftersom de passade bättre till mitt foto.

Min layout blev enligt nedan och Umenorskans ser du i länken till tävlingen:
En rolig sak med den här layouten är att jag faktiskt använt åtminstone en pappersbit som jag sparat från min allra första tid som scrappare. Det är det jag alltid har sagt. Man ska spara varenda liten bit som går att använda, för förr eller senare använder man den.

Inga kommentarer: