5 maj 2012

En lyckad layout

Den här layouten skickade jag till Inzpira, men kom aldrig med och sen har jag glömt bort den. Det är ju jättelängesen jag gjorde den, i september. Jag fick med ett kort den gången, men som sagt inte denna. Trots det så gillar jag den och har den faktiskt framme på en tavellist i vardagsrummet. Man kan säga att den har mycket av allt. Vad fina vi var, älsklingen och jag. Jag hoppas att jag får tillbaka mitt fina hår någon gång.

Här om dagen avslutade jag mitt uppdrag som medlem av Teamet Svensk Scrapbooking. Jag har varit med i flera år och det kändes som det var dags. Dock kommer jag självklart att fortsätta hänga på forumet, som ju är Sveriges bästa. Jag är superstolt över att jag fick vara med bakom kulisserna så länge.

1 kommentar:

Malin sa...

Vilken fin LO, verkligen superfin!