4 februari 2012

Det är ganska fint här hemma ändå


Det är rätt stökigt här hemma emellanåt, men om man tänker efter så har det faktiskt varit värre. Jag gjorde två layouter som visade kaoset när vi renoverade vårt kök. Båda är efter Svensk Scrapbookings januariskiss för layouter. Fast jag spegelvände ju en av dem då. Kul att ha kvar i husalbumet. Jag försöker att dokumentera det mesta vi gör här hemma i vårt hus.

Min åsikt är att även de fula bilderna kan vara roliga att scrappa. Det är ju de som gör att man verkligen minns hur det var. Och jag minns med fasa. Att leva utan kök med tre små är ingen höjdare.

1 kommentar:

lilla jag sa...

Jag borde också scrappa lte bilder från våra renoveringar, men jag är så otroligt dålig på att scrappa någonting just nu. Det blir kort för hela slanten :) Kul att du börjat blogga lite igen, gillar dina alster! Ska vi inte ta och ses snart?

Kram, kram