9 februari 2010

Phu...

Igår var inlämningsdag på högskolan. Jag var klar tjugo i tolv på natten med mina grejer. Mycket tid har gått åt till pluggandet på slutet. Har inte pysslat så mycket. Stordatorn har barakat ihop lite och i väntan på den blir det nog lite bildfattigt här. Mobilblogga kan jag ju, men min mobilkamera är ju inte så värst spännande. En del ovisat pyssel har jag i alla fall, men det kanske kommer upp så småningom.

Just nu råder ett enormt städbehov här hemma. Har laddat på förmiddagen med mysfika med Marika och Sally, så nu är jag nog redo för stora plockardagen. Det finns drivor av saker att plocka med hemma hos mig. Så plocka ska jag....

Ps. Har gjort en konstig upptäckt. Man kan få träningsvärk av tv-spel. Men wii så skoj det kan vara. Har numera en alldeles egen spelkonsoll. Alla är chockade för att jag av alla människor gick och köpte mig ett tv-spel. Alla som känner mig vet att jag aldrig spelar tv-spel. Resten av familjen blev dock glada.

Inga kommentarer: