7 december 2009

Nu så....

...är jag klar med dagens inlämning på högskolan, med lite mer än en timme till godo. Nu kanske jag till och med får för mig att pyssla någon kväll, eller varför inte fota sånt som jag redan har gjort och lägga upp det här. Inte idag dock. Trötter har tagit mig. Natten till idag var en sån där hård natt. Joel var vaken till tolv. sen var vi vakna vid halv två till två, tror jag och sen mellan tre och halv fyra. Och sen fick jag faktiskt sova mellan halv fyra och halv sex, men sedan dess har jag varit vaken. Idag har han bara sovit såna där tider som jag inte har haft nytta av, dvs i vagnen. 75 % studier och småbarn är verkligen inte att leka med; men...jag...ska...klara...det! Jag är envis som få, så det gör jag nog.

Nu sover Joel redan så jag funderar på att gå och lägga mig med en kursbok. Antingen får jag en del gjort eller så somnar jag skönt. Det är inte dumt om jag gör det heller. ser fram emot morgondagen. älsklingen har tagit ledigt, för först ska vi på dagbarnens luciatåg och sen kommer det någon hem till oss och installerar en parabol. äntligen ska vi få en del roliga kanaler och on demand. Roligt, roligt, för jag vill ligga och titta på tv lite på kvällarna ibland och när jag väl får tid så finns inget skoj att se. Därför tittar jag nästan aldrig på tv nu.

Vi ses!

2 kommentarer:

the80sme sa...

Tusen tack för din kommentar, och tillstånd att visa upp era läckra alster. Mitt inlägg är nu uppdaterat med era bilder :)
Ha en fortsatt trevlig kväll och bra start på veckan!
Kram!

Cattis sa...

Önskar dig och de dina en riktig God Jul!

Julkram/Cattis